Veel gestelde vragen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Uw bestelling wordt binnen 1 a 2 werkdagen aangeboden bij PostNL.

Moet ik thuis zijn als mijn bestelling wordt bezorgd?

In principe niet. Wij maken gebruik van op maat gemaakte brievenbus doosjes die geschikt zijn voor 1 tot 2 horloges.

Verzenden jullie altijd gratis?

Binnen Nederland vanaf € 49,95. Daarbuiten moeten wij wel altijd kosten rekenen maar zullen wij altijd een deel voor onze rekening nemen.

Kan ik mijn geld terug krijgen als een artikel niet naar wens is?

Ja dat kan. U kunt het artikel met ingevuld retourformulier terugsturen. Deze verzendkosten zijn wel voor uw rekening.

Wanneer wij het horloge in goede staat weer ontvangen hebben maken wij het geld aan u over.

Mijn horloge is stuk. Kan ik het ook bij jullie laten repareren?

Jazeker kan dat. U kunt hiervoor het reparatieformulier gebruiken. U vult dit in en stuurt het met het horloge mee.

Stuurt u het garantiebewijs ook zeker mee! Zonder dit bewijs kunt u geen aanspraak maken op eventuele garantie.

Let wel op dat er kosten aan een reparatie verbonden kunnen zijn aangezien niet alle gebreken onder de garantie vallen.

Eventuele kosten zullen wij altijd aan u melden.