Hoe werkt het?
Garantie OOZOO
Door de leverancier wordt 1 jaar garantie gegeven vanaf de datum van aankoop onder de volgende voorwaarden. Hieronder valt elk defect m.b.t. het uurwerk mits door de fabrikant geaccepteerd:
Voorwaarden:
De garantie is niet van toepassing wanneer het defect is ontstaan door fout gebruik of een ongeluk
Glasbreuk, de kast, de kroon, de batterij en het bandje vallen niet onder de garantie. Voor de batterij maken wij een uitzondering wanneer deze binnen extreem korte tijd leeg mocht zijn.
Om aanspraak op de garantie te maken dient het volledig ingevulde garantiekaartje inclusief aankoopbewijs ALTIJD meegestuurd te worden.
Garantie vervalt wanneer het horloge door U of derden (anders dan een officiƫle OOZOO dealer) opengemaakt is!
Heeft een horloge buiten de garantie een defect wat u wilt laten repareren kunt U hier of hieronder het reparatieformulier downloaden.
Vul het volledig in en stuur dit met het horloge mee.
Wilt u aanspraak maken op de garantie, dan dient u contact met ons op te nemen via info@123horloges.nl